במה יכול לעזור לנו עורך דין תעבורה?

עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה יכול לעזור לנו לקבל פטור מקנסות או הפחתה שלהם – הרבה אנשים שמקבלים קנסות תנועה, מקבלים אותם כמובן מאליו ואינם יודעים שיכולה להיות אפשרות להפחית או לבטל אותם, עורך דין המכיר את החוק על בוריו, יכול למצוא דרכים לפטור אותנו מתשלום קנסות.

עורך דין מומחה תעבורה יכול לעזור לנו בייצוג בבית המשפט לענייני תעבורה – הסיכויים של האזרח הפשוט לצאת זכאי או לקבל הפחתת עונש בבית המשפט לענייני תעבורה הם הרבה פעמים קלושים ואפילו אפסיים כשמהצד השני עומדים עו"ד תעבורה מנוסה, שוטרים המעוניינים להצדיק את מעשיהם ושופטים הבקיאים בחוק ובכול ההשלכות שלו.

עו"ד עם התמחות בתעבורה יכול להחזיר לנו רישיון אם קבלנו פסילה – פסילת רישיון היא עונש חמור מאוד שיכול הרבה פעמים לפגוע בפרנסה שלנו, גם אם אנחנו נוהגים באוטובוס, מונית, או משאית לצורך פרנסה וגם אם אנחנו משתמשים ברכב על בסיס יומיומי כדי להגיע לעבודה.

התייעצות וקבלת עזרה מעורך דין תעבורה יכולה הרבה פעמים לקצר את זמן הפסילה ואפילו במקרים מסוימים להשיב לנו את הרישיון.

עורך דין תעבורה יכול לטפל בדוחות תנועה שקבלנו –ישנם הרבה מצבים שעו"ד עם ניסיון בתעבורה יכול לבטל את דוחות התנועה מסיבות הקבועות בחוק שרק הוא מכיר ויודע, לכן כדאי להתייעץ עם עו"ד מקצועי בעינייני תעבורה לפניי שאנחנו ניגשים לשלם את דוחות התנועה, לפעמים די במכתב לבית המשפט המפרט את נסיבות המקרה ואת אופן קבלת הדו"ח, כדי לפטור אותנו מתשלום הקנס.

ערוך דין תעבורה יכול לטפל באישומים

ערוך דין תעבורה יכול לטפל באישומים של "נהיגה רשלנית" – "נהיגה רשלנית" היא מושג נרחב מאוד המכיל בתוכו הרבה אלמנטים שהנהג אינו מודע אליהם ואילו עו"ד יכול לעזור לנו להבין אותם וגם להוכיח בבית משפט שהאישום שקבלנו אינו צודק.

עורך דין תעבורה יכול לעזור לנו אם חלילה היינו מעורבים בתאונת דרכים קטלנית –

במציאות של ימינו גם האדם הפשוט, אשר מעולם לא עבר עבירת תנועה רצינית, יכול למצוא את עצמו מעורב חלילה בתאונת דרכים קטלנית, באותה סיטואציה נוראית הוא גם יכול לומר דברים בשל חוסר ניסיון והבנה שבעתיד ייגרמו לו להיראות אשם.

עו"ד תעבורה יודע שבהליך המשפטי לכול מילה ישנה חשיבות. גם לדברים שהנהג אומר במהלך חקירה יכולה להיות חשיבות רבה מאוד כאשר העניין ייבחן בבית המשפט.

עורכי דין תעבורתיים יוכל להגיד לך בשיחת הטלפון הראשונה שהעונש בגין מוות ברשלנות יכול להיות עד שלוש שנים ואילו העונש בגין הריגה יכול להגיע עד עשרים שנות מאסר.

נהגים שעברו תאונת דרכים קטלנית נמצאים תחת טראומה והרבה פעמים הם אינם מודעים לכך כי הם זכאים לייעוץ משפטי מעורכי דין התמתחים בנושא לפניי מתן הגרסה שלהם על נסיבות התאונה במשטרה. במקרה של תאונת דרכים קטלנית חשוב להיוועץ בעורך דין תעבורה שעוסק גם בתחום הפלילי.

כדאי וחשוב להתייעץ עם עורכי דין בעיניין כאשר יש לנו ספק או שאלה בקשר לקנס, עונש, או זימון לבית המשפט. שיחת טלפון אחת למשרד עורך דין תעבורה תוכל לעזור לנו לעשות סדר בנושאים שאנחנו בדרך כלל לא מבינים בהם דבר, הדבר חשוב במיוחד במקרים של תאונות דרכים עם נפגעים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב