איך פורצים מנעול

מבוא: כיצד לבחור מנעול, היסודות והטכניקות

בחירת מנעול אינה קלה כפי שניתן היה לחשוב. זה דורש הרבה סבלנות ומיומנות. איסוף מנעולים היא אומנות מניפולציה של הפינים בתוך מנעול על מנת לפתוח אותו מבלי להשתמש במפתח שלו.

פריצת מנעולים היא אומנות, הדורשת סבלנות ומיומנות. זה לא משהו שאתה יכול ללמוד בחמש דקות, אבל זה שווה את המאמץ כדי ללמוד איך לעשות את זה כמו שצריך.

השלב הראשון בבחירת מנעול הוא לזהות את סוג המנעול שאתה מנסה לפתוח. ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים, אך לחלקם מנגנוני נעילה דומים.

ישנם שלושה סוגים של מנעולים: מנעולי סיכות, מנעולי רקיק ומנעולי צינור.

מנעולי סיכות הם סוג המנעול הנפוץ ביותר. יש להם סיכות שמסתדרות מאחורי חור מנעול ויש לדחוף אותן כלפי מעלה כדי לאפשר למפתח להסתובב כדי לפתוח את המנעול.

מנעולי רקיק משתמשים בפלטה שטוחה במקום סיכות והם פועלים באופן דומה מאוד למנעולי סיכות.

מנעולים צינוריים פועלים בצורה שונה מסוגים אחרים מכיוון שהם משתמשים בצילינדר מסתובב במקום חור מנעול לפתיחתם.

הקדמה: מהי איסוף מנעולים

פריצת מנעולים היא מיומנות המשמשת לפתיחת מנעולים שאין להם מפתחות או שילובים. בורר המנעולים מכניס את הכלים שלהם לתוך מפתח המנעול ומתפעל את הרכיבים שבתוכו על מנת לגרום למנעול להיפתח.

איסוף מנעולים, המכונה גם מנעולנות או מנעולנות, הוא תחביב פופולרי עבור אנשים רבים כיום. אפשר לעשות את זה כספורט תחרותי, או שזה יכול להיעשות רק בשביל הנאה. איסוף מנעולים קיים מאז ימי קדם ונמצא בשימוש על ידי רשויות אכיפת החוק בכל רחבי העולם.

כלים:

מנעולים הם כלי מתכת קטנים המוכנסים לתוך מפתח המנעול ומתופעלים על מנת לגרום לו להיפתח. ישנם סוגים רבים ושונים של מרים בעלי שימושים וסגנונות שונים, אך כולם משרתים מטרה אחת – מניפולציה של כוסות בתוך מנעול עד שהם מתיישרים זה עם זה כך שניתן לדחוף אותם למעלה ולצאת ממקומם באמצעות קפיצים משני הצדדים שלהם

בחירת מנעולים בשביל הכיף והרווח

בחירת מנעולים היא מיומנות שקיימת כבר מאות שנים. נעשה בו שימוש בדרכים רבות ושונות, החל מפריצה וכניסה ועד פתיחת מנעולים ללא מפתחות.

הצעד הראשון ללמוד כיצד לבחור מנעול הוא הבנת האנטומיה של המנעול. ניתן לחלק את איסוף המנעולים לארבעה חלקים עיקריים: המפתח, הפינים, הקפיצים ופיני הנהג. המפתח הוא האזור שבו אתה מכניס את המפתח או כלי הבחירה שלך. הפינים הם מה שמגדיר את מנגנון הנעילה והם נדחפים למעלה על ידי קפיצים כאשר אתה מסובב את המפתח שלך או משתמש בכלי איסוף כדי לדחוף אותם למעלה דרך מפתח המפתח.

מספר הפינים במנעול קובע כמה קשה יהיה לפתוח אותו. מנעולים עם יותר מחמש פינים נחשבים למנעולי אבטחה גבוהים ודורשים יותר מיומנות לפתיחה מאשר מנעולים עם חמישה פינים בלבד או פחות.

סיכת נהג היא אחד משני מוטות מתכת קטנים שיושבים משני צידי כל סיכה בצילינדר המנעול; הם משמשים בתור א

טכניקות קטיף וכלים מתקדמות למנעולים קשים יותר

איסוף מנעולים היא אומנות פתיחת מנעול ללא המפתח המקורי. זוהי מיומנות שניתן ללמוד על ידי כל מי שרוצה ללמוד כיצד לבחור מנעולים.

איסוף מנעולים יכול להיעשות עם כלים רבים ושונים, אבל חשוב לדעת איזה כלי יעבוד הכי טוב עבור סוג המנעול שאתה מנסה לפתוח.

ישנם שלושה סוגים שונים של מנעולים שאתה יכול לבחור: כוס סיכות, רקיק ומנוף. מנעולי סיכות משתמשים בסדרה של פינים הנערמים זה על גבי זה וכאשר הם נדחפים למעלה או למטה על ידי מפתח הם מאפשרים או מונעים גישה לצילינדר של המנעול. מנעולי רקיק משתמשים בשתי דיסקים חופפים עם חריצים חתוכים לתוכם, בעוד שמנעולי מנוף משתמשים בזרוע ארוכה ומנגנון תפס מחובר.
למידע מורחב אודות איך פורצים מנעול עליך לבקר ב- eyalock.co.il

איסוף מנעולים היא אומנות פתיחת המנעול על ידי מניפולציה של הרכיבים שבתוכו ללא המפתח המקורי.

בחירת מנעולים היא מיומנות לא קלה ללמידה, אבל אפשר לעשות אותה בסבלנות ובתרגול.

במדריך זה נסקור כמה טכניקות וכלים מתקדמות למנעולים קשים יותר, כמו גם מידע בסיסי על איך להתחיל עם איסוף מנעולים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מצבר עד הבית

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בשירות המקיף הניתן על ידי הטכנאים המיומנים שלנו המגיעים לפתח ביתכם כדי להחליף מצבר לרכב.

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב