כמה עולה החלפת צילינדר רב בריח?

כמה עולה החלפת צילינדר רב בריח

כאשר אתה מקבל הצעת מחיר, הקפד לשאול מה כלול – כמה מנעולנים כוללים את עלות הכניסה מחדש למנעול בעלות המינימלית שלהם כדי להגיע לביתך, אחרים גובים את העלות המינימלית בתוספת העלות של כל חור מנעול.

המנעולן גובה עמלה מינימלית של US$40 עד US$100 (נקראת בדרך כלל תוכנית מעבר), בתוספת עמלה של US$5 עד US$25 לצילינדר מנעול (אחד לכל חור מנעול) על מנת להחליף את המנעול בביתכם.

אם אתה ננעל מחוץ לבית

הזמנת מנעולן עולה בין 65 ל-185 דולר לפתיחת הנעילה, מה שעשוי לכלול את עלות החלפת המנעול. החלפת מפתח ביתי שאבד יכול לעלות בין 50$ ל-100$ אם תבחרו לא להחליף את המנעולים שלכם. הסרת מנעול אחד בלבד היא לרוב נדירה, ברוב המקרים תצטרכו להחליף את המנעול הישן בחדש.

במקרים כאלה הקבלן יכול פשוט להסיר את המנעול

ולסגור את הפתח הקיים, מה שייקח פחות משעה לדלת אחת ובתעריף שעתי ממוצע. לדוגמה, החלפת מנעול צילינדר או בריח יכולה להיעשות די מהר באמצעות לא כלי מתוחכם יותר מאשר מברג רגיל. החיסרון היחיד של גישה זו הוא שלא יהיו מנעולים בדלתות הקדמיות, מכיוון שהצילינדרים מתוכנתים מחדש.

עם זאת אם המפתחות שלכם אבדו או נגנבו

או שהייתה פריצה / חדירה, תצטרכו לשלם גם את עלויות העבודה של מנעולן החירום וגם את עלויות החומר של התקנת מנעול חדש. אם אתה לא בטוח לגבי החלפת המנעול בעצמך, רוב הסיכויים שמנעולן יעלה לך בסביבות 250- 300 ש"ח עבור העבודה.

המוט הצולתי נחשב לאופציה בטוחה מאוד שכן ניתן לפתוח את המנעול רק עם המפתח עצמו

מצד שני, למנעולי צילינדר כפולים יש חורים משני הצדדים, מה שאומר שניתן לסגור את הדלת במלואה רק עם מפתח משני הצדדים. ייתכן שההחלטה באיזה סוג מנעול לבחור לא תהיה בשבילך, מכיוון שדלתות מסוימות מתאימות למנעול אחד בלבד. אם יש לכם בבית מנעול הייטק או מנעול סטנדרטי, עדיף לפנות למנעולן שהתקין אותו קודם כדי לקבל החלפה.

עבור איש מקצוע עשה זאת בעצמך ותיק למדי, החלפת מנעול צילינדר צריכה להיות משימה פשוטה יחסית, כלומר, אתה רק צריך לקחת בחשבון את עלות המנעול עצמו לצורך העבודה.

מחירי המנעולן יכולים להשתנות בהתאם לסוג המנעול שאתה צריך

למשל מנעולי שקע יכולים להיות יקרים יותר להחלפה ממנעולי צילינדר אירופיים. מחירי המנעולנים נעים בין 75 ל-250 דולר לרכב ו-75 עד 200 דולר לבית, תלוי אם יש לפתוח, לשכתב או לשנות את מנעולי הדלתות.

מנעול בדרך כלל עולה בין 200-300 ש"ח

בעוד שאיפוס מפתח או החלפת מנעול עומדים בממוצע על 100 עד 200 דולר. העלות הממוצעת של איפוס מנעולים נעה בין 75 ל-180 דולר לרכב ו-50 דולר. עד $130 עבור קידוד ביתי. עקב המחיר הנמוך במיוחד של פינים במנעולים, החלפת מפתחות כמעט תמיד זולה בהרבה מהחלפת מנעולים. עלות החלפת מנעול לרכב עשויה להשתנות בהתאם ליצרן/דגם הרכב ולסוג המפתח.

רוב הרכבים בשוק לעולם לא יצטרכו להחליף את צילינדר מנעול הדלת

אך יש לזכור ששימוש, תנאי אקלים ומותגי רכב ספציפיים יכולים להשפיע על תדירות ההחלפה ועל עלות החלפת צילינדר רב בריח. אם אתה מגלה שהדלת נפתחת ללא מפתח, או מספר מפתחות פותחים את דלתות הרכב שלך, זה יכול להיות אינדיקציה לעלות הגבוהה של החלפת צילינדר מנעול הדלת.

אם תגלה שמערכת האבטחה שלך לא תקינה או שהדלת שלך לא נסגרת כשהיא סגורה, ייתכן שתצטרך לשלם את העלות המשמעותית של החלפת צילינדר מנעול הדלת למכונאי המקומי שלך. בנוסף, אי תיקון או החלפת מנעול תקול עלול לעלות ביוקר למדי.

העלות של יחידה בודדת עשויה להיות נמוכה כמו 250 ש"ח

בעוד שעלות המערכת כולה עשויה לנוע בין 500$ ל-2,000$ או יותר. אם תבחרו במנעול בעל אבטחה גבוהה, כמו מנעול (כפול מפתחות יכול להתבצע רק על ידי סוחר שהתקין את המנעול), המחיר שלהם הוא 130-265 דולר למנעול, והעלות הכוללת של משק בית היא 640 -1280 דולר . ארבעה מנעולי דלתות.

אם המנעולן מספק מנעולים, הדגם הסטנדרטי מתחיל ב-25-50$ כל אחד, מה שמגדיל את העלות הכוללת של ייצור והתקנה של ארבעה מנעולים ל-220-420$. זה לא מחיר מדויק מכיוון שמספר הדלתות והחלונות שברשותכם, המנעולים שאתם צריכים להחליף והזמן הנדרש למנעולן מיומן להחלפתם יהיו גורמים לעלות הכוללת.

עלות החומר הממוצעת להחלפת מנעול תהיה תלויה בסוג המנעול ובאביזרים הנבחרים

העלות הממוצעת של החלפת צילינדר מנעול דלת היא בדרך כלל בין 900 ל-800 ש"ח עבור רוב המותגים, הדגמים ושנות הייצור. העלות הממוצעת של החלפת מנעול דלת PVC היא בערך 100 – 150 ש"ח לכל מנעול בתוספת עלות עבודה. בהתאם לגודל, ליצרן ולדגם של הצילינדר האירופי, אתה יכול לצפות לקבל עבודה בתוספת עלות חלקים להחלפת מנעול PVC.

זול יותר להחליף רק את הצילינדר או את מנעול ייל

כמו למשל סביב ה-300 ש"ח. עלות ההחלפה של דלת מרובת נקודות טיפוסית היא כ-200 פאונד. ייתכן שיהיה צורך להתקין מנעול חדש על דלת חדשה לגמרי. עלות התקנה והחלפה של דלת כניסה חדשה היא בדרך כלל בסביבות 8,000 ש"ח, תלוי בסגנון, חומר ואיכות.

ללא עלויות נוספות. אם יש צורך לשנות את הדלת כך שתתאים למנעול חדש, צפו לעלייה במחיר. העלות הממוצעת של החלפת מנעולים היא 300 עד 500 ש"ח להחלפת מבוי סתום סטנדרטי, כולל חומרים ועבודה.

החלפת מנעול יכולה לעלות בסביבות 100 פאונד

זה תלוי במספר גורמים, אז עיין במדריך העלויות המפורט שלנו כדי לגלות את הפרטים והפרטים של החלפת המנעול שלך. ישנם דברים רבים שיכולים לשנות את עלות החלפת המנעול, ולהפוך את המחירים לנמוכים או גבוהים בהרבה. להלן רשימה של גורמי עלות וכיצד הם יכולים להשפיע על עלות החלפת המנעול. העלות תהיה שווה למחיר המנעול בתוספת עלות העבודה.

הזמנת חירום 500 ש"ח – תלוי במידת הנזק. החלפת מנעולים בבית חדש 800 ש"ח – תלוי במספר הדלתות, החלונות והמנעולים החיצוניים בנכס שלך. דלת. והתאמת חלונות. כדי להתאים דלת או חלון, אתה יכול לצפות לשלם כל סכום מ-250 ש"ח עד 350 ש"ח בהתאם למצב הדלת ושכר המנעולן.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב