תקן לבריכה פרטית – יש דבר כזה!

תקן לבריכה פרטית

גם מכון התקנים וגם תהליכי ייצור מודרניים מכתיבים תקן לייצור בריכות פרטיות, כדי שהשימוש בהן יהיה בטוח ומהנה. מה לחפש בעת בדיקת רכישה לבריכה פרטית ואיך להיזהר מחאפרים

בריכות שחיה פרטיות מיועדות לכיף והנאה, אך גם טומנות בחובן סכנת טביעה ומוות בעת שימוש לא נכון או ללא השגחת מבוגרים. לכן אין פלא כי גם בישראל וגם ברחבי העולם ישנם תקנים ברורים הן לייצור של בריכות שחיה, והן לפיקוח על בנייתן והקמתן.

בישראל ובעולם ישנם כמה גופים העוסקים בתקן לבריכה פרטית – החל מתקנות בפיקוח המדינה, מצד מכון התקנים מחד ומצד רשויות התכנון והבנייה מאידך; וכלה בתקנות ייצור שונות, הנהוגות במפעלים לייצור בריכות פרטיות.

כאן גם חשוב לציין כי ישנה תקינה ישראלית וישנה תקינה בינ"ל, במיוחד במדינות האיחוד האירופי.

תקן לבריכה פרטית: תקן מדינה

מדינת ישראל אימצה את דגמי התקינה של האיחוד האירופי, ובמיוחד התקינה הגרמנית, לצורך פיקוח על ייבוא וייצור בריכות פרטיות.

כמו כן המדינה התקינה מספר תקנות לעניין התכנון והבנייה של בריכות פרטיות, כך שכל תוכנית בנייה לבריכה פרטית צריכה לעמוד בסטנדרטים מסויימים לפני מתן אישורי הבנייה עבורן.

אדריכלי בנייה ומתכנני בנייה מכירים את התקנות והתקנים הללו, ומשלבים אותם כבר בעת הגשת תוכניות הבנייה עבור בריכה פרטית לבית.

תקן לבריכה פרטית: תקני ייצור

תקני ייצור נחלקים לתקנים כלליים ותקנים פרטניים. תקנים כלליים הינם נוהלי ייצור כלליים שאינם רק נוגעים לייצור בריכה פרטית, אלא לכלל המוצרים במפעל מסויים.

כך למשל התקן הבינ"ל לאיכות – ISO 9002 – נהוג כסטנדרט ברוב מפעלי הייצור של בריכות שחיה פרטיות כחלק מתהליכי הייצור הכלליים באותם מפעלים.

בכל מפעל לייצור בריכות פרטיות ישנם גם תקני ייצור ונהלי ייצור מיוחדים לייצור בריכות פרטיות, שעיקרם עמידה בתקנים שהמדינה והרגולציה מציבים, וכן מכילים הוראות יצרן ספציפיות עבור חומרי הגלם של כל בריכה פרטית.

תקן לבריכה פרטית – איך להימנע מחאפרים?

בעת הזמנה של בניית בריכה פרטית, דירשו לראות את כל מסמכי הייצור והאחריות של הבריכה, ושימו לב במיוחד לתקני הייצור שהונהגו בעת ייצור הבריכה הפרטית שאתם מזמינים לביתכם.

כמו כן חפשו ברשת האינטרנט את המידע הרלוונטי על החברה ממנה אתם מזמינים את הבריכה הפרטית לביתכם, ובידקו באיזה תקן לבריכה פרטית הם משתמשים.

כך תוכלו להימנע מהזמנת בריכות פרטיות שאולי יהיו יותר זולות, אבל לא בטוחות לשימוש. תקן לבריכה פרטית בבריכה שלכם יכול להציל את חייכם וחיי יקיריכם המתרחצים בה!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב