שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים בישראל

מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא שימוש בכלים ופלטפורמות דיגיטליות לקידום מוצר או שירות. שיווק דיגיטלי הוא מונח רחב שמתייחס, למדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק בווידאו, שיווק באמצעות תוכן ועוד.

כך, בעזרת הרשת תוכלו להגיע ללקוחות, שהתעניינו במוצר או בשירות שלכם אבל גם לעניין את אלו שעדיין אינם מודעים לעסק שלכם ובכך להגדיל את המכירות לקהל רחב יותר.

להגביר את המודעות למותג באמצעות שיווק דיגיטלי בערוצי מדיה חברתית

מדיה חברתית היא כלי מצוין לעסקים קטנים מכיוון שהיא עוזרת להם להגיע לקהל היעד ברמה האישית. זה גם מאפשר להם לבנות קשרים עם לקוחות ולהגביר את המודעות למותג.

מדיות חברתיות הן כלי שיווקי מצוין לעסקים קטנים מכיוון שניתן להשתמש בהן ליצירת מודעות למותג, ליצור עוקבים ולבסוף להביא לידים.

הצעד הראשון בשיווק דיגיטלי הוא לזהות אילו ערוצי מדיה חברתית הם הטובים ביותר עבור העסק שלך. תוכלו לזהות אותם לפי קהל היעד שלכם. לדוגמה, אם אתם מוכרים מוצרי איפור אז אינסטגרם יהיה הערוץ המושלם עבורכם.

השלב הבא יהיה להתחיל ליצור תוכן שימשוך עוקבים. עליך לפרסם תמונות של המוצרים שלך ולהציע הנחות או מבצעים על מנת לגרום לאנשים להתעניין במה שיש לך להציע.

5 דרכים להצליח בשיווק דיגיטלי כבעל עסק קטן.

1. בחרו את הרשתות החברתיות שבהם תשווקו את העסק שלכם. 

2. תכננו את התוכן שתעלו מראש. כדאי שיהיה רלוונטי ומעניין

3. תוכן זה מצויין, אבל מה עם הכסף. דאגו להפנות עוקבים שנהנים מהתוכן שלכם לפעול, לפי מה שתרצו שהם יעשו. לדוגמה לעבור לדף יצירת קשר איתכם.

4. לקוח שהשאיר פרטים הוא לקוח מעוניין אך עדיין לא ניתן לקרוא לו ליד חם, רק לאחר שיחה איתכם או עם איש המחירות או הכי טוב סיור באתר או עמוד הנחיתה שלכם, לאחר שיעבור מסע הכירות עם העסק שלכם תוכלו לקרוא לו ליד חם.

5. מיילים ללקוחות מתלבטים עושים את ההבדל. לקוח שמקבל מכם מיילים הוא לקוח שאתם לא רק שומרים איתו על קשר אלא מעמיקים איתו את ההכירות ממייל, למייל.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מצבר עד הבית

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בשירות המקיף הניתן על ידי הטכנאים המיומנים שלנו המגיעים לפתח ביתכם כדי להחליף מצבר לרכב.

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב