מקומות מומלצים לבקר בדובאי

הקדמה: 10 המקומות המובילים שאתה לא יכול לפספס בדובאי

דובאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. העיר מציעה מגוון דברים לעשות ולראות.

דובאי היא עיר שגדלה במהירות בעשורים האחרונים והפכה למרכז בינלאומי לעסקים, תיירות ותרבות.

יש הרבה אטרקציות בדובאי שלא תרצו לפספס כאשר תבקרו בעיר בפעם הראשונה. להלן כמה מההמלצות שלנו למקומות לבקר בהם במהלך הטיול בדובאי:

1) בורג' ח'ליפה

2) קניון דובאי

3) Souk Madinat Jumeirah

4) דקל ג'ומיירה

5) מגדלי האמירויות

6) מועדון הגולף Arabian Ranches

7) פארק המים Wild Wadi
למידע נוסף בנושא של מקומות מומלצים לבקר בדובאי ומלונות בדובאי ניתן לבקר באתר travelbox.co.il

8) פארק אל סאפא

מבוא: מהי הדרך הטובה ביותר לחקור את דובאי?

דובאי היא עיר מודרנית שיש לה קו רקיע מרשים, חיי לילה שוקקים ושפע של אפשרויות בילוי להציע. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לביקור בדובאי:

קניון דובאי: קניון דובאי הוא הקניון הגדול בעולם ויש בו למעלה מ-1,200 חנויות קמעונאיות. הוא מכיל גם תיאטרון קולנוע עם 14 מסכים ומספר מסעדות.

בורג' ח'ליפה: זהו הבניין הגבוה בעולם, בגובה 828 מטר. הבורג' ח'ליפה מציע למבקרים נוף שאין שני לו של דובאי ממרפסת התצפית שלו ברמה 124.

אקווריום דובאי וגן החיות התת ימי: אקווריום זה מכיל יותר מ-100 מינים של חיים ימיים והוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדובאי.

מסגד ג'ומיירה: המסגד הזה נבנה עם

7 מקומות האוכל הטובים ביותר שאתה צריך לבקר בדובאי

דובאי היא מקום שיש בו הכל. יש בה חופים יפים, מרכזי קניות מדהימים ומגוון של אוכל טעים.

דובאי היא גם ביתם של כמה מהמסעדות הטובות בעולם ובהחלט כדאי לבדוק אותן כשאתה בדובאי.

1) Al Khazana – אל Khazana היא אחת המסעדות הפופולריות ביותר בדובאי. יש להם מגוון רחב של מנות המוצעות לרבות אוכל ערבי מסורתי, מטבח בינלאומי ואפשרויות צמחוניות. המסעדה פתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב בין השעות 11:00-15:00, 18:00-23:00 מדי יום.

2) The Social – The Social נבחרה כאחת המסעדות הטובות ביותר בדובאי על ידי קוראי Time Out Dubai כבר שלוש שנים רצופות! יש להם תפריט מצוין עם מגוון רחב של מנות שונות

דובאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. יש בה תרבות עשירה ומטבח מגוון ששווה לחקור.

העיר מציעה מגוון רחב של מאכלים, ממזרח תיכוני ועד הודי, סיני ואיטלקי. הנה כמה ממקומות האוכל הטובים ביותר שכדאי לבקר בהם בדובאי:

1) Al Khaleej: ממוקמת בבור דובאי, זוהי מסעדה אמירטית אותנטית. יש להם תחנות בישול חיות בהן תוכלו לצפות בשפים מכינים את הארוחה שלכם במקום והם מציעים גם מגוון מנות לצמחונים וגם לחובבי בשר.

2) Al Dhiyafa: זוהי מסעדה לבנונית שמגישה צלחות שווארמה, פלאפל וחומוס טעימות. הם מציעים גם מנות צמחוניות כמו סלט fattoush ועלי גפן ממולאים

המקומות הטובים ביותר לקניות למזכרות בדובאי

דובאי היא עיר שיש בה הכל – מהבניין הגבוה בעולם ועד כמה ממרכזי הקניות הטובים ביותר. זה גם ביתם של כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר, כולל בורג' ח'ליפה, שיח' מוחמד בן ראשיד אל מקטום, בית קניון דובאי וסיטי ווק.

דובאי היא אחת הערים שיש בהן הכל. בין אם אתם מחפשים מזכרות או סתם רוצים לבקר באחד המבנים המפורסמים בעולם, בדובאי יש משהו לכולם.

דובאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. לעיר יש הרבה מה להציע למבקריה, אבל לא רק המראות והאטרקציות מושכים אנשים למקום הזה. קניות הן גם מוקד משיכה מרכזי עבור תיירים רבים.

מבקרים שנמצאים במסע קניות בדובאי יהיו מפונקים לבחירה עם המגוון הרחב של חנויות קמעונאיות ומרכזי קניות הזמינים בעיר זו. זה יכול להיות מכריע עבור כל מי שחדש בדובאי, אז הנה כמה טיפים וטריקים על מה שאתה צריך לעשות כשאתה הולך לקניות מזכרות בדובאי:

– חקרו את האפשרויות שלכם לפני שאתם יוצאים לטיול בדובאי כדי שתדעו בדיוק לאן אתם רוצים להגיע ואיזה סוג של מזכרות אתם רוצים לקנות.

– לארוז קל כמו

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מצבר עד הבית

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בשירות המקיף הניתן על ידי הטכנאים המיומנים שלנו המגיעים לפתח ביתכם כדי להחליף מצבר לרכב.

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב