מערכות ישיבה לבית

מערכות ישיבה לבית

בכל בית, הסלון ופינת הישיבה תופסים חלק מרכזי אם לא המרכזי ביותר. חלל הסלון הוא חלק אינטגראלי מאורח החיים בבית, ועל כן חשוב לקחת בחשבון את רכיב הנוחות בעת רכישה של מערכות ישיבה. הנוחות של מקומות הישיבה חייבת לבוא לידי ביטוי ברכות שלהם לצד היבטים יותר אסתטיים ויזואליים. העיצוב אם כן חייב גם להתאים לנראות הכללית של הבית. הבחירה צריכה להביא בחשבון את אופי הדיירים בבית, האם יש בבית ילדים קטנים או חיות מחמד לצורך העניין.

עיצוב פינת הישיבה בסלון

כידוע, בית עם ילדים שמתרוצצים ברחביו כל הזמן, מחייב שמירה הרבה יותר גבוהה על הסדר והניקיון. אם מדובר בדירות גדולות, לעתים יהיה צורך ביותר ממערכת אחת של ישיבה, ואז ישנה אפשרות לעצב את חלל הסלון בכל מיני סגנונות עיצוב. מערכות ישיבה בדרך כלל מורכבות מספה דו מושבית המיועדת עבור שני אנשים ועוד ספה תלת מושבית המתאימה לשלושה אנשים. נהוג לרוב להוסיף על המבנה הסטנדרטי הזה עוד כמה כורסאות. אם מדובר בחלל גדול ניתן לשלב מאפיינים רבים ואם בחלל קטן אזי שיהיה צורך בצמצום.

התייחסות למאפייני החלל

כאמור ניתן למצוא בחלק מהבתים כמה מערכות ישיבה ובמקרים אלו ניתן ליצור את המערכות בכמה צבעים וגדלים משתנים. לפני שמקבלים החלטה לגבי הסוג של מערכת הישיבה, הצבע שלה וגודלה, יש תחילה לבחון את מאפייני החלל. האם למשל מדובר בחלל סגור או פתוח, האם החלל פתוח ונמצא בסמוך למטבח? האם צבע הקירות בסלון חייב להתאים לצבע הקירות במטבח על מנת ליצור מראה הרמוני ואחיד, או שברצוננו ליצור חלל ייחודי בסלון. חשוב גם לברר את סוג הריצוף שיותקן בחדר ואולי לשלב גם שטיח כדי לחמם את האווירה.

טיב הספות

לאחר שהתקבלה החלטה עקרונית ביחס לצבע של החדר, ניתן לעבור לנושא של איכות הספות. קיימות מערכות שנבנות מעור בתוצרת סין, טורקיה או איטליה. הספות יכולות להגיע עם ריפוד מעור או ריפוד חלקי בלבד. עור פרה נחשב לעור הנפוץ ביותר ולעתים אנשים יעדיפו לעשות שימוש בדמוי עור מטעמים אידיאולוגיים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב