מדידת בית – איך נמדוד נכון?

מדידת בית ומקרקעין

בתים יימדדו בהתאם להנחיות ועדת הנדל"ן 

כדי להבטיח 100% התאמה לשטח המפורסם. אם לאחרונה נמכרו מספר בתים באזור שלך, סוכן נדל"ן יכול להשוות את הערכים הממוצעים של מטר מרובע לבית שלך כדי לוודא שהתמחור שלך מדויק.

אם אתה טוען שהבית שלך

הוא 1,000 מטר מרובע בהתבסס על תוכנית הקומה של הקבלן והמודד מדווח על 1,600, אתה עלול להחמיץ מכירה או שתצטרך להוריד את המחיר. במהלך תהליך האימות, מודד המקרקעין שלך מקבל סכום קטן יותר של 1,600 מטר רבוע בלבד. חישבת את המוסך הענק שלך על סמך המידות שלך וייתכן שלא תוכל לסגור את המכירה כעת כי ההצעה שלהם מבוססת על הבית שלך.

מדה מרובע הוא אחד הגורמים החשובים ביותר

עבור קונים פוטנציאליים בעת רכישת בית, אך מכיוון שערכים אלה מוערכים לעתים קרובות ולא נמדדים במדויק, הרישום שלך עשוי להראות פחות שטח מחיה (GLA) ממה שהוא עשוי תביעה. כעת, לאחר שסקרנו כיצד למדוד את סך שטח המגורים וכמה ממאפייני הנכס הייחודיים הנכללים בחישוב הרבוע המושלם, אתה אמור להבין היטב ולהעריך את מידות הבית.

כך או כך, הקפד למדוד את המדה הרבוע של המרתף שלך למען הפרוטוקול – אתה עדיין יכול לכלול אותו בכל רישומי נדל"ן עתידיים. מכיוון שמדידות אינן חלק מתהליך ההערכה, אם אתה רק עושה מדידות עבור סוכן נדל"ן, תרצה לוודא שיש לך ביטוח.

זכור שאם הבית שלך נמדד על ידי שני אנשי מקצוע מוסמכים בנדל"ן המשתמשים באותו תקן 

למרות שהמידות עשויות להיות לא בדיוק זהות, הן צריכות להיות מאוד דומות. למיטב ידיעתנו, מחקר זה הוא הראשון לבחון הבדלים ברמת הדיוק של ערכי המשקל, הגובה וה-BMI המדווחים על ידי ההורים על סמך מדידות משוערות בהשוואה לאלו שנמדדו בבית על ידי הורי ילדים. יותר מ-60 אחוז מההורים מודדים את המשקל והגובה של ילדיהם בבית לפני שהם רושמים את הערכים הללו בשאלון.

דיווחי הורים על גובה ומשקל של ילד ללא מדידות בבית הם ישות מעניינת

כאשר משתמשים בנתונים המדווחים על ידי הורים ברמת הפרט, ניתן לשפר את הדיוק על ידי עידוד הורים למדוד את משקלו וגובהו של ילדם בבית. מחקר עתידי צריך לבחון האם פרוטוקול/הוראה פשוטים למדידת משקל ביתי וגובה סטנדרטיים יותר של ילדים יכולים לשפר עוד יותר את הדיוק של דיווחי הורים אלה.

ניתן לראות מהתוצאות שלנו שהטיית המשקל והגובה המדווחת על ידי ההורים קשורה לא רק לאומדן פשוט

אלא גם למדידות לא מדויקות בבית. עבור קבוצת ילדים אשר משקלם וגובהם נמדדו על ידי הוריהם, נמצאו גבולות הסכמה רחבים בהרבה מאשר עבור ילדים אשר משקלם וגובהם נמדדו בבית. מעניין לציין כי ציוני ההורים העריכו את הגובה הנמדד על ידי המדד בכמות קטנה (הפרש ממוצע 0.27 ס"מ).

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב