מאוורר תקרה לגינה – האם זה באמת יעיל?

מאוורר תקרה לגינה

מכל פתרונות האיוורור בגינה, שאמורה להיות מאווררת באופן טבעי, מאוורר תקרה אולי לא נשמע כאפשרות טובה במחשבה הראשונה. אבל עם פתרונות ההצללה הגדולים המוצעים כיום בשוק, מסתבר שגם ניתן להתקין מאווררי תקרה חסכוניים ויעילים שמזיזים את האוויר בימים חמים

הגינה שלכם מטופחת ומושקעת, ואפילו השקעתם בפתרונות הצללה מקיפים כמו פרגולה לגינה או סוככים לגינה. בימים חמים, וגם בימים שהאוויר פשוט לא זז בהם והתחושה מחניקה, מקשים על השהות בגינה שטיפחתם בעמל ובכסף רב… מה עושים?

רבים מוציאים מאווררי רצפה לשטחי הגינה כדי להזיז את האוויר, אבל נתקים בבעיית פיזור האוויר הלא אחיד ומתקשים למצוא זווית שבה מאוורר הרצפה בגינה ישפיע על כל מי שיושב בה.

כדי לנסות ולפצות על הבעיה הזו, מוציאים מספר מאווררי רצפה, ואז זקוקים למספר נקודות חשמל, חוטי החשמל “רצים” לכל עבר בגינה והתוצאה בדרך כלל עדיין אינה אחידה מבחינת אוורור כל חלקי הגינה או כל חלקי פינת האירוח בגינה לפחות.

מה עושים? התשובה המפתיעה יכולה להיות: מאוורר תקרה בגינה.

מאוורר תקרה בגינה – למי שיש פרגולה מאלומיניום או הצללה קבועה

מאווררי תקרה הינם טכנולוגיה ישנה שהומצאה עוד לפני ימי המזגן הביתי. רבים עדיין מזהים אותה עם פנים הבית, אבל הטכנולוגיה הזמינה היום מאפשרת התקנת מאווררי תקרה גם בגינה שיש בה פרגולה או הצללה קבועה..

מאוורר תקרה לגינה הינו קל מבחינת משקל, וכיום ניתן להתאימו כמעט לכל סוג של קירוי קבוע לגינה המצוי בפרגולות עץ לגינה או פרגולות אלומיניום לגינה, כמו גם מספר סוגים של סוככים לגינה.

יתירה מכך: ניתן כיום להזמין פרגולות וסוככים לגינה שבהם כבר מובנים מאוורר תקרה לגינה.

מאוורר תקרה לגינה – היתרונות

היתרונות של אוורור הגינה, או פינת האירוח בגינה, באמצעות מאוורר תקרה לגינה הינם מאוד ברורים: סירקולציית האוויר בשטח המאוורר הינה אחידה, אין צורך במספר מאווררים ובחוטי חשמל ש”ירוצו” בכל הגינה ואין צורך בניצול נקודות חשמל שונות בגינה.

נכון, מאוורר תקרה לגינה יכול להיות מותקן רק על הצללות וקירוי קבוע בגינתכם, כך שאותו קירוי אינו יכול להיות מתקפל – אבל מאוורר תקרה לגינה יכול להיות פתרון מושלם אם הגינה שלכם אינה פתוחה למשבי רוח טבעיים או שאתם חיים באיזור בעל מזג אוויר חם במיוחד.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב