חדר בריחה – חוויה מעולם אחר

חדר בריחה

מה שהתחיל כטרנד חולף שלא צפינו לראות ממנו יותר מטפטופים המיועדים לפלח אוכלוסיה קטן מאוד, הפך לדרך האולטימטיבית לבילוי. אם עד לפני שלוש שנים היו רק כמה חדרי בריחה בודדים ברחבי הארץ, הרי שהיום ניתן למצוא חדר בריחה תחת כל עץ רענן בכמעט בכל אחת מערי הארץ. חדר בריחה נחשב לבילוי כיפי, מרענן וכזה המיועד לכל המשפחה.

מה עושים בחדר בריחה?

במילה אחת: בורחים!

אבל לא סתם בורחים. כדי להצליח להשלים את האתגר שבחדר, יהיה עליכם לפתור חידות ורמזים הפזורים בו. כל דבר בחדר יכול לשמש כרמז ולכן עליכם לפקוח עיניים ולהתבונן היטב – מספר חשוד, כתב סתרים, תמונה או אפילו ידית של דלת – כל אובייקט על התקרה, הקירות או הרצפה הוא פוטנציאל לסייע לכם לפתור את החידה. את החידות בחדרים נהוג לחלק לשתיים עיקריות – חידות שפתרון של אחת מהן מוביל אל החידה הבאה או חידות הפזורות ברחבי החדר ואין בהכרח קשר בין אחת לשניה. זאת אומרת, אתם יכולים לפתור כל אחת מהן באיזה סדר שתרצו. בנוסף, ישנם חדרים המאופיינים בקונספט טכנולוגי יותר, ואחרים שאופי החידות שלהם הוא יותר מכני, או לא מצריך שימוש במכשור כלל.

כל חדר בריחה מורכב מתמה – סיפור המוביל את החדר וממנו נגזר העיצוב המרכזי, החידות והרמזים ובעצם החוויה כולה. לכן, לא משנה אם אתם חובבי מדע בדיוני, היסטוריה, אם יש סרט האהוב עליכם ובהשראתו מעוצב חדר מסויים, אם אתם אוהבי ספורט ואתגרים, זומבים, הרפתקאות או שאתם חובבי ז’אנר האימה – כל אחד יכול למצוא את סגנון החדר האהוב עליו. ומנסיון, כיף ללכת גם לחדרים שהקונספט שלהם הוא לא בדיוק כוס התה שלכם, ולגלות עולם חדש ומפתיע!

חדר בריחה – למי מיועד?

ברחבי מדינת ישראל ישנם אינספור חדרי בריחה, ולכן כל אחד בכל גיל יכול למצוא את עצמו בהם. ישנם חדרים המתאימים לגילאים בוגרים יותר שכן החידות בהם מצריכות מחשבה מעמיקה, ישנם אחרים המתאימים לכל הגילאים – גם המבוגרים וגם הקטנים יותר וישנם כאלה הבנויים מראש לכמות גדולה של משתתפים, לכן הם מיועדים גם לקבוצות יחסית גדולות. לא משנה באיזה חדר תבחרו, נסו לקרוא לגביו ביקורות והמלצות ולהבין האם הקונספט, הגילאים, מספר המשתתפים והסיפור הכללי מתאימים לכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב