התקנת מסכי סמסונג על זרוע ורסטילית – עד איזה גודל ניתן להתקין?

אם יש לך שני מסכים בגודל דומה, אינך יכול ליישר אותם עם זרוע הצג, אך תוכל לשנות את הגובה על ידי התאמת המיקום של לוחית ההרכבה של VESA בגב כל צג. 34 הקטבים העיקריים מאפשרים לך להגדיר את גובה שני המסכים זה לצד זה. אתה יכול גם להתאים את גובה הצגים ב -0.5 אינץ 'כך שתוכל להרכיב מסך בכל גודל מבלי ליישר אותו. החצובה יכולה להכיל עד ארבעה צגים, ועם תושבת הרכבה בגודל 27 אינץ '(31 אינץ') תוכל להכיל שני צגים בגודל 32 אינץ 'במשקל של פחות מ -2.2 ק"ג.

צגים עסקיים מציעים לרוב חצובות ארגונומיות הניתנות להתאמה נוחות מרבית

אם אתה משתף צג עם עמיתים או בני משפחה, שקול דגם בעל מעמד ארגונומי המאפשר לך למקם את המסך בזווית הצפייה הנוחה ביותר. במקום לקדוח קיר להרכבת המסכים שלך, תוכל להרכיב את החצובה. על גב השולחן.

הזרוע המתכווננת מחוברת למסך

משנה את מקום העבודה שלך ומאפשרת לך למקם את המסכים שלך במספר כיוונים. צרף זרוע אחת לצג והשנייה לאחד הקירות. או למקם את שניהם בזה אחר זה. ניתן לסובב את הזרוע 360 מעלות במלואן כדי להציג את החלק האחורי של שולחן העבודה שלך, כלומר הצג שלך יכול להכפיל כתצוגה מתחלקת לפגישות.

ישנן שתי אפשרויות שונות לשולחן העבודה

הרכבה, ומה שאנחנו לא אוהבים זה ש גודל הצג המרבי של 27 אינץ 'מגביל אותך למסכים כבדים, כך שהרכבת צג על זרוע אחת עם 3M + תעשה את העבודה. נוכחותה של אפשרות הרכבה כפולה עם מהדק C ועיגולי הברגה מבטיחה שתוכל להשתמש בזרוע על שולחן אחר.

ניתן להשתמש בסוגר קיר זה בגודל 5.5 אינץ 'עם מגוון גדלי טלוויזיה

ללא קשר לגודל, מותג או סוג מסך שטוח שיש לך. הוא מחוספס ועמיד, והגודל יכול להיות מותאם אישית, כאשר הדגמים מתרחבים בגודל של 26 אינץ 'עד 84 אינץ'. מגבלת המשקל של 30 פאונד היא הגבוהה ביותר ברשימה זו, מה שהופך את זרוע המסך 3M לבחירה טובה עבור צגי שולחן עם מסכים כבדים.

אם אתה שוקל לחבר את הטלוויזיה החדשה שלך לקיר

אנו ממליצים להשתמש בסוגר קיר טלוויזיה בגודל 5.5 אינץ 'כגודל האופטימלי לסוגים וגדלים שונים של טלוויזיות. אם אתה רוצה לארח חברה הידועה בתושבי קיר 55 אינץ ', זה יעלה את החוויה לשלב הבא על ידי יצירת תצוגה חזותית משופרת לטלוויזיה בעלת מסך שטוח שאתה מתקינה, בין אם אתה מקבל טלוויזיה קטנה או גדולה יותר.

צג הר D7L של Loctek

הוא אחת מזרועות ההרכבה הטובות ביותר לשולחן ואילו זרוע קפיץ הגז של וולי יחיד צג היא אפשרות להתקנת קירות ידידותית לכיס. כללנו גם סוגרי VESA לשולחן ולקיר, כמו גם את עליות המסך הטובות ביותר. אם אתה משתמש בשני מסכים, קח שני זרועות כשדרוג ואתה זקוק לו מכיוון שהוא מציע עיצוב זהה לדגם זרוע אחת של פוליס, מציע אחריות ארוכה יותר וזרוע AmazonBasic במחיר נמוך יותר.

המאפיין המייחד של צג החלל של סמסונג

הוא תמיכת ה- ARM שלו כשהיא מחוברת לשולחן, כך שנוכל להזיז אותה לפי טעם המשתמש. צג כפול ARM Huanuo הוא מכשיר מגושם אך מאפשר מגוון רחב של מיקומי מסך, כולל תערובת של נוף וכיוון דיוקן כדי להתאים את ההתקנה. ההתאמה הארגונומית שהזרוע עצמה מספקת מאפשרת לנו לקחת אותה איתנו, לשים אותה על שולחן או שולחן, או לחזור מאוחר יותר אם נוכל להגדיר אותה בדרכים שונות, מה שמקנה לנו גמישות שקשה להשיג עם כל צג כיום.

לזרוע צג השולחן Ergotron יש מוט גבוה (13 1/4 אינץ ') שיכול להחזיק צג בגובה של עד 1.5 אינץ' מהגובה המרבי של ג'רוויס המלא

המוט הקצר יותר מגביל את טווח הגבהים של זרוע הצג, אך אמזון בייסיק היא אופציה תכליתית יותר עם מגבלת משקל גבוהה יותר התואמת מגוון של גדלי צגים בין 32 אינץ 'ל -2.5 ק"ג.

זרוע מתכווננת של צג יחיד מסוג Huanuo

היא הר VESA אוניברסלי עם סיבוב מסך עצמאי שהופך אותו למועדף על הלקוח. עם מנגנון המתכוונן לגובה, זרוע הצג של שולחן העבודה של Startech יכולה לעמוד במשקל מרבי של 30 קילו לחווית צפייה נוחה. זרוע הצג הנתמכת על מוט מצויידת בקליפ C ומחזיק תפס להתקנה קלה.
לעוד מידע אודות התקנת מסך טלוויזיה מהתקרה ניתן לבקר ב- isaretadam.com

זרוע צג נהדרת חוסכת מקום על השולחן שלך והופכת את מקום העבודה שלך לנוח וארגונומי יותר. הרכבה על זרוע צג איכותית היא כולה צדדיות וקלות ההתקנה, מה שמסביר את הפופולריות שלה בקרב הלקוחות.

הרכבת טלוויזיה בעלת מסך שטוח על הקיר היא משימה שעדיין לא ידועה, אך יכולה לחסוך הרבה כסף. אופן התכנון של הכבלים להתקנת הקיר שלך יקבע היכן תתקין שקעים וחיבורי כבלים.

אם ברצונך להחליף תצוגה כפולה לתצוגה אחת

התבונן באחד הדגמים Ultra Wide או Big Screen. זרוע הצג המותקנת על הקיר ב- WALI היא אחת האהובות עלינו בקטגוריה הידידותית לתקציב ועובדת היטב עם שטח שולחן פנוי עם אפשרויות התאמה מרובות ויכולת העמסה מסודרת של עד 1.43 פאונד.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב