הקטנת חזה – הסיבות הרפואיות

הקטנת חזה סיבות רפואיות

נשים רבות פונות לניתוחי הקטנת חזה ועובדה זו לעיתים מעלה הבעות פליאה בקרב גברים ונשים כאחד, במיוחד אלה ה"סובלות" מחזה קטן מהממוצע. נשים מתקנאות בחזה גדול ורבות מהן אף הולכות לבצע ניתוחי הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון והן מתקשות להבין מדוע בעלות החזה  הגדול מוותרות בכזו קלות על ה"מתנה" בהן בורכו משמיים.
ראשית, חשוב לדעת, כי גם נשים הפונות לביצוע הליך הקטנת חזה, זה לא בא להן בקלות. כל תהליך כירורגי הוא פולשני ומפחיד, במיוחד כשמדובר בחזה שלך. אבל צריך להבין כי אף אישה לא מתעוררת יום בהיר אחד ומחליטה להפקיר את שדיה לסכין המנתחים.

נכון בהרבה מקרים הסיבות בגינן פונות לניתוח הקטנת חזה הן אסתטיות : נמאס להן להיות מוגבלות בבגדים, החזה אינו זקוף כפי שהיה פעם אלא "נשפך" לצדדים, וצריך חזיות מיוחדת כדי לאסוף אותו. אבל הרבה מאוד פעמים גם נשים הנהנות אסתטית מגודל החזה שלהן, ובעיקר מרוצות משביעות רצונו של בן זוגן מהעניין, אינן מסוגלות לשאת יותר את כובד משקם של שדיהן – תרתי משמע.

סיבות רפואיות לניתוח הקטנת חזה

לפי הסטטיסטיקה, אחוז גבוה מן הפונות לניתוח הקטנת חזה עושות זאת כתוצאה מעניין רפואי גרידא. העניין האסתטי הרבה פחות מעניין אותן.

בעיות גב

משקלם של שדיים גדולים בא לביטוי בעיקר בפלג הקדמי של הגוף. מי שנותן את התמיכה והיציבה בוא הגב. לעיתים גב כזה עלול לסבול מעקמת, כתוצאה מההליכה הכפופה. גם אם לא תהיה עקמת, נשים אלה ובעיקר הרזות והשבריריות שביניהן, סובלות מכאבי גב רבים.

צוואר כואב

גם כאן, מדובר בחלק ממערכת עמוד השדרה הנוטה קדימה ואפשר לסבול מבעיות צוואר כתוצאה מהמשקל הרב הבא מלפנים.

שקעים בכתף

אבזמי הכתפייה של החזיה נוטים לחדור מעט אל תוך שקע הכתף מלמעלה כתוצאה מהמשקל הרב הפועל על החזייה ולגרום לכאב לא מעיק במהלך כל היום.

פצעי לחץ

קיץ, חם ומזיעים. בקפל השד מלמטה עלולים לצוץ פצעונים וגירוי בעור הוא דבר שבשגרה בקרב בעלות חזה גדול.

הימנעות מפעילות גופנית

ידוע שפעילות ספורטיבית היא אחד הגורמים לאיכות חיים טובה יותר ופעולת גוף מיטבית וכל איש, אישה וילד. נשים רבות בעלות חזה גדל נמנעות מלבצע פעילות גופנית, בעיקר הליכה וריצה בגלל ההפרעה שיוצר החזה הגדול. כל פעולה ספורטיבית כזו נעשית לאט יותר ולעיתים זה כרוך בכאבים בחזה וגם במערכת השלד.

הפרעות נשימה לעיתים

סיבה רפואית נוספת היא הפרעות נשימה, אם כי מדובר במשהו שאינו מתרחש לעיתים קרובות.
מניסיונן של נשים רבות שעברו ניתוח הקטנת חזה רפואי, שבוצע כתוצאה מסיבות רפואיות ובריאותיות, שיפר בצורה משמעותית מאוד את איכות חייהן בהמשך, גם במישור הפיזי וגם בפן הפסיכולוגי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב