הפקת יום הולדת לסבתא עם ציוד לאירועים

יום הולדת לסבתא
לאחרונה ראינו משפחה מכפר שמריהו שהחליטה לחגוג על שפת הבריכה את מסיבת יום ההולדת לסבתא. באירוע נכחו הילדים, הנכדים, האחים האחיות, החברים והמשפחה המורחבת – סה"כ כ 240 איש. אירוע בלתי נשכח שעליו ניצחו בני המשפחה שארגנו הכל והוכתר בהצלחה עם ציוד שהושכר וענה לכל הצרכים. נצלו את הנסיון והידע שצברו עם השנים אותן חברות לשרותי השכרת ציוד לאירועים כמו DBO EVENTS לדוגמה ותרוויחו.

חשיבה מוקדמת על הפקת האירוע

כשמפיקים אירוע צריכים לחשוב על כל מה שכרוך בהפקה בכל שלב ושלב החל משלב התכנון ועד לשלב פתיחת המתנות.
אם התכנון טוב אז לא צריך לעבוד קשה , בשלב ראשון כשרוצים למצוא את המקום המתאים צריך להגיע מוכנים אחרי הכנת שעורי בית כשכבר ידוע לנו מה כמות המוזמנים, מהיכן באים, כמה מקומות חניה דרושים, אולי בכלל עדיף לשכור אולם אירועים או גן אירועים או אולי לערוך את האירוע בחיק הטבע – תלוי מהי עונת השנה בה יערך האירוע, ועד לשלבים הסופיים בהם נידרש לאסוף את הציוד, לנקות את הכלים – פשוט מקבלים את כלי האוכל נקיים וכשרים ומחזירים אותם מלוכלכים לאחר החג.

איזה ציוד לאירועים צריך להזמין לאירוע ספציפי?

ראו איך אנחנו מפיקים יום הולדת לסבתא עם ציוד לאירועים בלי כל קושי –
השכרנו אמצעי ריהוט וישיבה – השכרת פוטונים, השכרת שולחנות, השכרת פינות ישיבה אלטרנטיביות, השכרת כורסאות, שולחנות קפה.
השכרנו כלים, כלי אוכל והגשה יפים ויוקרתיים להשכרה, השכרת כוסות, השכרת צלחות, השכרת סכו"ם והכל כשר בהשגחת הרבנות בתל אביב.
השכרנו טקסטיל לאירוע הכוללים מפות, מפיות, שטיחים וכדומה
השכרנו אמצעי הצללה ונוחות לאירועים המתרחשים תחת כיפת השמיים כמו השכרת אוהלים, שמשיות, מאווררים, מצננים ניידים ופטריות חימום.
השכרנו ברים ומזנונים – ניתן לשכור שולחנות בר, כסאות בר ואף פינות בר גדולות במגוון צורות ועיצובים.
השכרנו אמצעי תאורה – תאורה באזור רחבת הריקודים, תאורה סביב הבר, גופי תאורה בכניסה , ספוטים, פרוז'קטורים, תאורה צבעונית, ניתן לשכור מגוון גופי תאורה בכל צורה, צבע, גודל וסגנון שתחפצו.
השכרנו קישוטים לאירוע – אגרטלים לפרחים, פסלים, פמוטים לנרות כדורי תיאורה.

לסיכום

לאחר שעשינו חשבון זה הסתכם בסכום סביר שבכל צורת ארגון אחרת היה מכפיל את עצמו – בכל מקרה בקשו בשלב ראשון הסבר מאותן חברות שמספקות שרותי השכרת ציוד לאירועים שיסבירו לכם על האפשרויות שעומדות בפניכם ועצות איך להוזיל ואחר כך שיספקו לכם את הכמויות הסגנונות הגדלים והצבעים שתרצו.
הן מגיעות ומשנעות את הציוד לכל מקום, עד למקום האירוע ובסופו מגיעות לאסוף אותו.
אז אירוע שמח ומוצלח לכם עם חברה שמספקת שרותי השכרת ציוד לאירועים.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרגולות אלומיניום

בעידן הנוכחי של עיצובים אדריכליים מודרניים, פרגולות אלומיניום הופיעו כבחירה מצוינת עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. המבנים הללו מציעים שילוב